عايشه منيرة

My photo
Rawang, Malaysia
A living flesh with a soul made of glass.

Thursday, November 09, 2006

Keanehan peristiwa 11 September
ingat lagi X kejadian 11 September ??? masa tu aku ada kat nun jauh kekatas semenanjung m'sia kalu dilihat kat peta dunia ( kek siam la, manolaie ... akekekekekee ) sebelum tido malam tu nengok la tv kejap ... sekalikecoh pasal WTC kene langgar le plak ... sapa yang patut dipersalahkan???Wallahualam ...tapi selepas kejadian tu, macam macam benda pelik terjadi ... Ade yangnampak UFO berkeliaran di situ la, Duit US Dollar bila dilipat bolehnampak WTC runtuh la ... dan ini ada lagi pendedahan yang sangat ajaib dansukar dipercayai ...Selain kejadian tu berlaku pada 11 haribulan, '11' tu pon dah menunjukkansimbol WTC, ni ade satu lagi bukti yang patut korang cuba ..

1. Bukak Microsoft Word atau Wordpro korang ...
2. Taipkan dalam huruf besar, 'Q33 NY' ... 'Q33 NY' ni adalah numberpesawat yang melanggar WTC tu ...
3. tukar saiz font tu kepada saiz 48 ke 50 ke 60 ke seberapa beso pun blehlah ...
4. Korang highlightkan 'Q33 NY' tu kemudian tukar kepada font WINGDINGS.5. Apa yang korang nampak???

Allahuakbar... sesungguhnye benda ni dah lamawujud tanpa sesiapa yang menjangkakannye ... Kelihatan gambar sebuah KapalTerbang melanggar WTC (menara berkembar tu) ... kemudian ade lambangtengkorak dan lambang yahudi ...

cuba jgn tak cuba ...

sick innit

dicilok dari niezam!

No comments: